آغوش جاودانه


گناه من عاشق شدن بودواشتباه من باتو بودن

 

 

روزی به آغوش جاودانه مرگ میپیوندم اما خواهم ماند....

در ابعاد تاریك و روشن مجهولی كه زندگی مینامند

شاید در همخوابگی شبانه عشق و خیانیت

و یا در قهقه چندش آور ابرقدرتی كه در ارتعاشش  ملیونها بغض ترك میخورند شاید من

هجوم تاریك شبی وهم آلوده باشم در رویای یك كودك

ویا شاید تصویر ویران شده ی آسمان در قلب آیینه ای شكسته. میتوانم

نفسهای مرگ آلود سگی ولگرد باشم در میان دیوارهای مخروبه ای تاریك

شاید هم  راز كشف نشده قتلی خونین باشم و از دور

با لذت به شیون آدمها پوزخند بزنم شاید شیطان

و یا حتی عمق وجود چوپانی كه خدای گله ی گوسفندان است ویا خونی باشم

جاری میان مویرگهای مغز جنینی كه تپش نبض آینده است!

هر چه كه هستم خواهم ماند در وسعت افقهای زندگی زندگی  غریبی

كه از میان هزارتوی جنونی ابدی میتابد جنون ابدی  موجودی كه هرگز خود را نشناخت ،

انسان...

                               

                                                  عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیسوار بی کسعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

نظرات شما عزیزان:


A.J
ساعت22:43---18 تير 1390
سلام
هامیشه تو زندگیت یه کاری کن که موفق بشی
برام دعا کن تا به دختر مورد علاقم ازدواج کنم
راستی کدوم شهر زندگی می کنی؟
چند سالته؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 تير 1390برچسب:,ساعت 1:17 توسط سوار بی کس| |


Power By: LoxBlog.Com